Tawk мабуть найкращій інструмент для підтримки клієнтів

Дуже довгий час для онлайн-підтримки в компанії використовували JivoSite. Постало завдання мігрувати з JivoSite на інший сервіс.

Одними з головних критеріїв для вибору системи онлайн-підтримки були:

  • цінова доступність або взагалі безкоштовно
  • підключення операторів
  • база знань
  • швидкі відповіді
  • підтримка поштою
  • наявність клієнтів під Mac, Win, iOS, Andoid

Перебрав досить багато різних сервісів: HelpCrunch, 13Chats, CarrotQuest, Convead та інші, нажаль десь чогось мені не вистачало

У підсумку якоїсь випадково натрапив на tawk.to, і яким було моє здивування, коли він потрапив під усі критерії!

Трохи скріншотів із сервісу:

Можу точно сказати, що tawk.to чудовий інструмент, який вирішує питання онлайн підтримки користувачів.

Також у сервісі є:

  • API — можете створювати звернення викликаючи апі сервісу
  • JS API — можна автоматично заповнювати поля залежно від статусу авторації користувача
  • Webhooks — можна вказати ваш URL і сервіс викличе його при настанні події
  • Тригери — можете викликати вікно підтримки тоді, коли настає певна подія

Цей незамінний інструмент здатний змінити ваш бізнес на краще, 100 відсодків! Побудуйте неймовірні зв'язки зі своєю аудиторією через миттєвий чат, бездоганну підтримку і незрівнянну зручність. Залишайте конкурентів позаду, втілюючи інновації у сфері клієнтського сервісу. Tawk.to — це ключ до успіху й ефективності, який ніколи не підведе. Покажіть світові свою вищу форму комунікації й станьте лідером в своїй галузі з Tawk.to! Раджу до використання!