19 факторів ранжування Google

Як влаштована система індексації контенту? Google опублікував новий Посібник із систем ранжування в пошуку. У Посібнику пояснюється, що робити, щоб контент займав високі позиції.

Ось короткий опис систем, що впливають на ранжування:

1. BERT

Це програма штучного інтелекту, яка допомагає Google розуміти значення слів і фраз.

2. Кризова інформаційна система

Використовується для визначення рівня терміновості інформації, що публікується. Підвищує ранг інформації, пов'язаної з поточними кризами, стихійними лихами, екстреними повідомленнями влади або особистим пошуком кризової інформації (самогубство, наркоманія, напад).

3. Система дедуплікації

Виокремлює і скорочує дубльований і низькоякісний контент.

4. Система доменів точної відповідності

Підвищує джерела у видачі за умови відповідності доменного імені запиту. Наприклад, за запитом «how media works» пріоритет отримає сайт howmediaworks.[com/ru і т.д.].

5. Система свіжості

Найостанніші оновлення користувачі бачать насамперед.

6. Корисна система контенту

Google шукає і показує контент, написаний для реальних людей і призначений для того, щоб допомогти їм, а не тільки для того, щоб займати високі позиції в пошуковому трафіку.

7. Система аналізу посилань і PageRank

Google досліджує, як сторінки пов'язані одна з одною та їх PageRank. За заявою Google це один з основних процесів ранжування.

8. Місцеві новинні системи

Google надає найкращі місцеві новини в режимі реального часу.

9. MUM

Multitask Unified Model — програма, здатна розуміти та генерувати мову. Ця система допомагає Google поліпшити якість результатів пошуку.

10. Система нейронного зіставлення

Зіставляє пов'язані концепції від сторінки до сторінки або від сайту до сайту.

11. Система оригінального контенту

Віддає пріоритет першоджерелам контенту, замість цитованого контенту.

12. Система зниження на основі видалення

Видаляє контент із пошукової системи через порушення авторських прав, наклеп, контрафактні товари та видалення за рішенням суду, а також особистий контент, який є експлуататорським. Google також знижує рівень іншого контенту на сайтах, де він його знаходить.

13. Система аналізу UX сторінки

Ця система дивиться на те, як людина взаємодіє зі сторінкою. Наприклад, наскільки легко нею користуватися, як швидко вона завантажується і наскільки вона інтуїтивно зрозуміла для відвідувачів. По суті, це UX для вашого контенту. Оновлення Google Page Speed було включено в цю розширену ініціативу.

14. Система рейтингу проходження

Google порівнює «уривки» або розділи контенту.

15. Система відгуків про товари

Огляди продуктів порівнюються за якістю, перевага надається експертним і деталізованим оглядам.

16. RankBrain

Ця система штучного інтелекту допомагає зрозуміти, як слова пов'язані з поняттями, щоб поліпшити нюанси пошуку відповідних понять.

17. Система надійності

Відповідає за ранжування авторитетного контенту, швидко мінливі новини та підвищення якості журналістики. Допомагають користувачам ставити правильні запитання, щоб знайти потрібні результати.

18. Система різноманітності сайтів

Використовується для диверсифікації отриманих результатів, щоб користувачі не отримували надто багато результатів з одного і того ж веб-сайту.

19. Система виявлення спаму

Google використовує кілька систем для скорочення та усунення пошукового спаму. Однією з таких систем є SpamBrain.

Навряд чи це повний список. Напевно є ще фактори, про які знають тільки інженери Google. Однак, подякуємо Google.

Керівництво дає нам змогу розставити пріоритети в роботі над сайтами наших видань.

Джерело @glavred_izdatel